sunnuntai 11. maaliskuuta 2012










8 kommenttia:

  1. Rohkea rokan syö, sanoo vanha sananlasku!

    VastaaPoista
  2. hienoa että uskalsit käydä sanomassa, ei mitään eläimiä saa kohdella väärin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei saa olla epäreilu millekkään, mulki karseet tunnontuskat ku napoleonin turpeet pitäs vaihtaa ja terra pestä mutku oon tunteeton paska ni en ikinä muista/jaksa/viitsi... se nukkuu vittu katossa nykyään ku turve on nii paskasta :''''(

      Poista
  3. Jes, upeeta, hienoo, mahtavaa <3 Oon tosi ilonen, että menit takas niille sanomaan! Ite oon huomannu kans jättäväni suuni kiinni väärissä paikoissa :""(

    VastaaPoista
  4. Oii , ihan hyvä et kävit sanoo :) Onha ne mun mielest pelottavii mut mulla on mato-toukka-matelija kammo ( ei käärmekammo) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaa :-D onneks tuhikset ei oo mitään noista :''D

      Poista
  5. ja besides, jos myyjätytölle tulee tunniksi myrtynyt mieli, niin se on pieni hinta toisten elämänlaadun parantamisesta! ei siitä kannata itteään suomia :)

    VastaaPoista